Johanna, min vän!

Igår gjorde jag nåt jag inte får göra egentligen! Jag ringde till Johanna och vi pratade LÄNGE, kanske alldeles för länge när jag ser vad det kommer kosta när telefonräkningen dimper ner. Men hon hade en toppenide, att jag skaffar nåt bra förval som har billiga kostnader till Spanien. Oså delar vi på det när telefonräkningen kommer. För vi behöver prata med varandra! Så himla skönt att få ventilera saker med henne, det var länge sen! Har knappt pratat med varandra sen jag åkte därifrån. Bara korta telefonsamtal, mail och MSN. Men det är inte samma sak som att få sitta och verkligen prata i telefon!
Jag måste åka till Gran Canaria nån gång i vinter och hälsa på. Mitten av november skulle sitta fint!

Örebro på fredag. ska bli kul :)

För övrigt händer ingenting, skönt det för jag orkar inte!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill prata med dig varje dag. alskar dig min van :)

2007-09-26 @ 16:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0