Kontoret, Alanya!

Framme. Nu ska Ýngrid och jag traska upp den langa vagen till lagenheten. Sova lite och sen fixa oss! Ar pepp som fan! Hoppas Jessie och Ýngrid ocksa ar pepp! :D

Jag ar lite radd for chefen har ýnne :P Han verkar sa sur. Men Ýngrid sager att han inte ar det! Lets hope so!
Jag maste kopa skor, bara sa ni vet :P Mina luktar anusbananus och jag far ont i fotterna vad jag an anvander for skor. Som sagt, mina fotter ar DODA!

Jaha, ar det nan som saknar mig eller? Haha!!

Jag langtar faktiskt inte hem! Daremot saknar jag personer. Och, jag saknar att skratta. Skratta sa jag nastan grater. Ý Side blýr det ganska daligt med skratt. Aven om Susanne och jag har roligt ýhop blir det inte som med er darhemma! Saknar det!

Ajja, dags att kirra rumpmuskler ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Laura

Aj, aj, vänta bara tills slutet av säsongen. DÅ kommer dina skor verkligen att lukta bajs och fötterna ska vi inte ens prata om.. :) Då jag jobbade som reseledare var transferskorna nästan förbjudna i lägenheten; hivades ut på balkongen direkt som man kom hem! :) Vilket bolag är det som du jobbar för?

2008-04-24 @ 21:48:30
URL: http://papatya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0