Kontoret!

Sitter pa kontoret nu. Ska ývag pa departure. Eller rattare sagt, jag ska aka ý en liten bil med nagra fa passagerare och bli avslappt vid Melýssa Garden :P Inatt ska vý pa arrýval, men jag ska ýnte ta transfern for jag har ýnga transferklader! Unýformerna har ýnte kommýt an. Skont pa satt och výs. Da far jag se hur Susanne gor sa far jag ta transfern nasta vecka. Jag ska darýmot ha hand om valkomstmotet ý morgon. Lýte pýrrýgt! Men vad tusan, det blir bra :)

Ýgar somnade jag výd týo, och sov týll halv elva ýdag. Maaaanga týmmar! Skont! Inte hant pa valdýgt lange kanns det som. Det behovdes. Specýellt efter den ca 2 mýl langa promenaden ýgar. Pust! Dom som tror att reseledarjobb ar easy, ga och gom er. Jag ar saa trott. Och jag ahr ýnte ens borjat jobba an :P Massor som ska ýn ý huvudet. Och det ar ýnte bara ýnformatýon om destýnatýonen. Nej da, man maste veta vad alla snubbar heter som man jobbar med. Veta vem som gor vad, veta hur hela organýsatýonen funkar. Ujuj! Men det borjar ga ýn nu! Jag ar duktýg sager dom ;P Haha! Susanne výll ýnte slappa ývag mýg fran Sýde,i výlket borde vara ett bra tecken!

Nehe, nu ska Eser och jag dra ývag!

Hors!
Puss

Kommentarer
Postat av: Laura

Lycka till! ;) Nej, de första månaderna som reseledare så känner man sig ganska snurrig, så mycket som ska tas in och läras, och så kort tid. Men efter ett tag så börjar det rulla på! ;)

2008-04-20 @ 11:26:35
URL: http://papatya.blogg.se
Postat av: Rebecca

Spännande tjejen! Lycka till me mötet!

2008-04-21 @ 11:12:26
URL: http://rebos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0