Turkiet - Kemer

Japp, nu ær jag i Turkiet. Snart varit hær en vecka. Eller? Jag har inte koll på dagarna. Kænns som jag varit hær i flera veckor. Har sett så mkt på så himla kort tid.
Vi ær sex tjejer, 3 från Norge och 3 från sverige. Goa jenter allihopa. Kænns som vi kænt varandra i evigheter.
Vi kom till Kemer idag, har redan varit i Alanya och Side. Alanya var great, som vanligt. Men fick bara två dagar dær :(  Side var beigt. Dit vill jag inte, fast samtidigt ær det nærmast till Alanya. Men helst vill jag ju såklart till Alanya. Men vi får se, jag tvivlar starkt att jag kommer dit :/ Jessie har karl dær och allting så næe, jag blir nog i Side eller Kemer. Tror Kemer. Då tar det TRE jævla timmar till Alanya. Inte direkt en dagsutflykt fram och tillbaka. Men jag får ta det som det kommer :) Allt kænns bra. Har inte hunnit tænka på hemma æn. Har gjort SÅ mkt så jag har inte haft tid.
Nu sitter jag iaf på hotellet i Kemer med Stines dator och tænkte uppdatera er lite. Så, nu ær det gjort :)
Kemer verkar nice, men litet. Vi var och såg på delfinshow nyss. Mys.

Jaha, næe men som vi sæger!
PEGASUS!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej älsk! Vad roligt med lite uppdatering :) Tänk att vi pratat 35 min den senaste veckan, katastroflite. På onsdag gäller det! Jag tror fortfarande du kommer i Alanya. För det finns inga altenativ. När du börjar jobba får du kolla vad ni har för flygbiljetter för apollos (mm) priser går upp. Kostar runt 2000 nu. Jag vill åka idag. Tog ju min första spruta igår, trodde jag skulle bli tvungen att vänta fyra veckor för att ta nästa men dom sa att det var okej med två. Men jag måste komma i kapp med skolan först. Just nu ligger jag längre efter än vad jaga gjort tidigare.. Fick iallafall VG i religionskunskapen. Oj detta blev långt. :) Saknar dig!

2008-04-12 @ 16:11:51
URL: http://yohama.blogg.se
Postat av: Johanna

Nej men du måste ta det här jobbet. Fatta vilken erfarenhet och merit det är! DU KOMMER I ALANYA. Jag vet du tror att Jessi får platsen, men tänk på att ni är en person för mycket. Det pekar på att det är stor chans att du och Jessi kommer dit båda två! Oj sluta röka, det trodde jag inte om dig! I Turkiet också! Om du klarar det måste jag också försöka hehe. Fan vad jag bara vill åka ner NU! Pratade med Jenny precis, hon kanske ska åka i slutet av maj, men jag kommer tidgare!

2008-04-12 @ 18:01:16
URL: http://yohama.blogg.se
Postat av: Helojna

kul att höra att du lever och mår väl! vill höra mer om dina tokiga upptåg därnere = uppdatera ofta! :)

tänker på dig! puss!

2008-04-12 @ 19:48:09
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: Stina

Åh vad roligt att se lite uppdatering här inne ;)
Så du befinner dig i Türkiye nu. Ser fram emot att läsa din blogg nu :) haha
Puss!

2008-04-13 @ 13:51:48
URL: http://stinawikstrom.blogspot.com/
Postat av: Lii

Hej gumman! Skoj med en update, fortsätt med det. Nu är vi inte många mil ifrån varandra alls ;) Lycka till, hörs snart! Puss

2008-04-14 @ 21:39:33
URL: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0