Tankar!

Hander sjukt mkt i mitt huvud just nu! Min hjarnkapacitet sanks till en valdigt lag niva. Hanne och jag har kommit fram till att vi tanker waaaaay to much.
Har varit pa minisemester i Alanya :D Traffade finaste vannerna i varlden! Emma och Leila. SOM jag saknat dom! Och det var jobbigt att aka darifran i mandags! Men men, var tvungen att aka hem igen! Jag blir kvar har i Kemer. För dom som inte visste det! Det kanns bara bra! Tror jag! Fast vissa dagar vill jag bara dra tacket över huvudet och vakna upp i min egen sang i Motala med mina katter!
Traffade Johanna i Alanya ocksa. Hon kommer hit snart hoppas jag! Nagra dagar :) Och hoppas hoppas hoppas Fanny kommer hit i september! Hadi gel!!
Bara tva veckor tills mamma och pappa kommer! :D Langtar!

Nehe, back to the frageformular!

< 3

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag hoppas också. <3

2008-08-06 @ 16:53:50
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0