citat då

"TAXII"

Emelie överröstar turkarna.


"hohahohahoha"

Rövarspråket utanför Numans restaurang.


"jag ska försöka flika in lite fint att jag ÄLSKAR barn"

Emelie om att Mahmut vill ha 10 barn.


"Erika, are you coming? I will make you come 20 times in one night."

Mahmut hävdar att han är en jävel i sängen.


"HÖHÖ"

Erika och Emelie har fint skratt.


"Bir lira"

Efterbliven servettförsäljare.


"One lira"

Armbandspojken ger inte upp.


"Dikkat köpek var"

Emelie är duktig på turkiska.


"When you are coming later to pick Erika up, you have to play with us"

Emelie vill få Sunny att spela yatzy.


"Mina ben är i vägen."

Emelie funderar på amputation.


"Det finns en kille i Marmaris som är så bra på att gå ner."

Erika har studerat cha-cha-slide show.


"Den är roger."

Vem?


"Sex eller? Ja tack!"

Erika spelar yatzy, vad tänker Emelie på?


"Vad gör du?

Jag tog dig ju bara på armen.

Nej! Du tog mig på tutten!

Jag skulle bara säga att jag går nu"

Erika drömmer och antastar Emelie




HA HA HA HA HA HA!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

okeiiiiii....?



Erm vem e d som e duktig på cha cha slide o vart har erika sett d? hahahha

2008-12-11 @ 23:31:03
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

eller vänta,erika har varit i marmaris va?

2008-12-11 @ 23:31:22
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0