Citat

Kom precis på att Kotten hade en citatbok med sig när hon bodde hos mig i Alanya i somras. Haha, har precis fått höra dom! I morgon ska hon skicka dom till mig och då ska jag dela med mig till er alla!

Smilla är fortfarande sjuk. Efter två besök till hos veterinären vet vi nu vad det beror på. Det är både bra och dåligt. Bra för vi vet vad det är, dåligt för det är inte säkert att hon kan bli bra. Hon hade skyhöga levervärden, vilket tyder på antingen en infektion i levern eller på en leversjukdom. Nu måste alla hålla en tumme för att det är en infektion, för då kommer hon bli bra! Jag skulle aldrig klara mig utan henne. Hon MÅSTE bli bra!

Jag har alltså suttit inne nu sen söndags när hon blev sjuk, har inte lämnat henne ensam en minut. I morgon ska mamma vara lite Smilla-vakt så jag kan åka till stan en sväng. Tack Mami!

Nu ska jag fortsätta snoka runt och glo.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hoppas hon blir frisk.

2008-12-10 @ 01:53:12
URL: http://maddiz85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0