Jul och grejjer!

I morgon är det julafton, ifall ni inte redan visste det ;)

Igår åkte Fanny hem. Lite tomt nu! Men skönt att ha hela sängen för mig själv igen! Höhö! Men PUSS då!

Idag har jag handlat dom sista julklapparna. Det fick bli en till mig själv också :) Blev en ganska lång dag på stan tillsammans med Moa och Mickis. Mysigt! Inser nu hur mycket jag saknat min Moa Mus!

Jag är svinhungrig! Måste fixa nån mat. But what?

Ikväll kommer mina flickor hit och har lite lill-jul! :D

Men okej, hejdå då!

3 dagar kvar ni! Hell yeah!!! :D

Kommentarer
Postat av: lina

vad mysigt. vad fick du av dig själv? :)

2008-12-23 @ 22:30:25
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0