Kallt varre!

Ja, det ar kallt som fan har. Ligger och huttrar om natterna.
-But its much more fucking cold in Sweden?
-Yes, but we dont have fucking stone houses without heat inside!!

Vi strosar runt i ett tyst och lugnt Alanya, kollar i butiker utan att bli tjatatde pa, fikar pa mysiga cafeer och sitter inne och bara ar. Jag trivs! Jag gillar helt enkelt Alanya pa vintern! İgar var jag ute pa promenad, och under en hel timme runt i basarerna var det ingen, İNGEN, som ropade efter mig! Jag njöt!

Vart ute en gang hitills, pa robin hood. Dom som inte vart har pa vintern kan inte förestalla sig det. BARA turkar, och hur mysigt som helst. Traffade pa en massa valbekanta ansikten! Vissa tjockare an andra :P Som Johanna skrev, skönt att veta att dom har rad att ata iaf! Haha!

İkvall ska vi nog ut en svang, igar somnade bade Jessie och jag pa soffan och vaknade vid tolv :P Men nagra shots gar ner ilvall :)
 
Hörrni, İ FEEL GOOD!

Saknar er, och mina kattebebisar dar hemma. Men vet att dom har det bra hemma hos lilla Tusse-Robin! Jag far nöja mig har med Jessıes kisse som varmer mig om natterna!

Emma, byggde?

Kalrek!
Out!

Kommentarer
Postat av: Emz!

nej nej, inte byggde inte! haha..

2008-12-31 @ 00:22:09
URL: http://emz86.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Hej :)

ja älskar oxo Alanya på vintern, man kan verkligen ta de lugnt då & så skönt när de inte är så mkt turister... & ja på Robin Hood är det bara turkar & kanske några enstaka skandinavier som bor där.

Hoppas du har det bra där nere :)

2009-01-24 @ 23:38:15
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0