Ledsen

Min älskling. Min fina bebis.
Hon är sjuk :( Världens största klump i min mage och kollar var 5:e minut om hon andas. Det är typiskt att det där jävla hjärtfelet skulle bli sämre. Det var 50-50 sa veterinären när jag var där på deras första bebiskoll! Nu börjar det bli värre!
Hon är helt slapp och gömmer sig hela tiden. Hon som alltid annars ska ligga där jag är. Hon sov inte ens hos mig inatt. Inte för jag sov så mycket, var uppe hela tiden och tittade till henne!
OCH vad är det för jävla stil att apoteket inte har öppet längre än två timmar på söndagar. Nu kan inte jag ge min bebis hennes tabletter :(
Fan! Jag är sjuk av oro! Låt henne bli bra!


Mamma älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Leila

smilla.. älskling.

2008-12-07 @ 22:00:17
URL: http://leilei.blogg.se/
Postat av: kotten

lilla fettot. :( håller alla tummar jag har att hon blir bättre, Snart.

2008-12-08 @ 17:32:49
URL: http://kottenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0