Massa onödigt babbel

Har inte hänt något speciellt alls, sitter här inne och tittar till min katt. Jag ser verkligen förbättring, hela tiden. Men hur mycket ska man våga hoppas på? Just i skrivande stund leker hon med bollen för första gången på en vecka. Shit, jag tror jag börjar gråta!!

Det har kommit massa snö. Jag har försökt ta fina kort, men min kamera suger så det funkar inte :P Men ska ändå bjuda på några dåliga snökort, så det finns bevis på att det kan vara vitt även i Motala. Haha! Nu hoppas jag bara den ligger kvar ett tag! :)

Igår fick jag tillbaka min telefon, eller jag fick en ny fast i samma modell. Men med andra färger, mycket finare. Så nu har jag svensk ordbok när jag skriver sms igen :D Yey! Nu har jag iaf lagt över alla kort från den till datorn, så tänkte bjuda på lite gamla kort därifrån! Höhöh!

Herrå!






Oså snön :D


Kommentarer
Postat av: Emz!

haha shit vilka kort, minnen :O)

2008-12-13 @ 17:10:07
URL: http://emz86.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-13 @ 17:14:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Conny

Vem e killen som har en sovande katt på magen:D?

2008-12-13 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0