Okej då.

Fick en tillsägelse av Fanny att jag skulle skriva blogg, så jag gör väl det då. Fast det tar faktiskt emot, är inte alls sugen! Men nu har det gått några dagar och det är väl dags. Det är när man börjar slarva med bloggen som man inte orkar, man ska skriva varje dag, då är man lixom i form :P

Nu ska vi se, jag skrev innan vi åkte till Connie i lördags... Hmm!!
Dom satt i alla fall där och drack, Emma och jag blev lite sugna men beslöt oss för att vänta till kommande helg. Då är det party på hög nivå :D Ser fram emot det, big time!
På söndagen blev vi bjudna hem till Connie på mat, den omtalade Kycklinggrytan serverades. Och jag förstår varför den är omtalad. Jättegod verkligen! Tack Connie!

Igår, var det måndag och jag gjorde ingenting. Förutom att det bestämdes att Fanny ska komma hit på torsdag. Yey! :D Ska bli riktigt kul, och det har ju vart på tal så länge nu så det är bannemig på tiden!

Idag är det tisdag och jag har gjort ännu mindre.
Jag har kommit på en sak, när man bara går hemma sparar man förbaskad mycket pengar! Så jag ska nog fortsätta med det :P Det är faktiskt skönt också, jag är inne i en osocial period. Skönt!

Det är bara 11 dagar tills Jessie och jag ska åka. Idag beställde vi bussbiljetter från Karlstad till Oslo. I Oslo hämtar Melike upp oss och vi åker med henne till Gardemoen! Sen är vi på flyget mot Antalya. Jag längtar!
Men först ska vi ha jul! Ser så mycket fram emot julen. Det brukar jag inte göra. Men jag längtar efter att få umgås med min familj :)

Jag har lite tokiga bilder från helgen som jag tänkte dela med mig av, men orkar inte riktigt ladda upp och grejja nu! Så n får hålla tillgodo med ord idag!

OCH, min Smilla är mycket bättre. Nu äter hon så det står härliga till! Ingen kan vara gladare än hennes Mami! :)


Pikaboo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0