Update!

Lite uppdatering då! Ibland är jag ju så seg med bloggen, jag vet! Men men!

I lördags var jag ju hos Janni och firade Bengan. En riktigt trevlig förfest, där många olika samtalsämnen kom upp. Vissa lite mindre rumsrena än andra :P Carro, Monika och Botis gästade även dom Johns soffa!
Även fast jag inte var alls på humör gav jag med mig för att gå ut, jag hade ju ändå fribiljett. Det var riktigt snyggt där inne, det hade dom faktiskt gjort riktigt bra. Så nu får vi väl hoppas att det håller i sig. Jag tröttnade dock på alla fulla människor, det var så sjukt mycket folk och jag var nykter, så jag gick hem redan vid tolv tiden. Det var skönt!

Söndagen spenderades hemma i lägenheten fram till klockan 18 då jag var bjuden till familjen Moini. Älskar söndagarna där. Massa folk, massa mat och massa mys! :)

Igår tog jag och Leila en sväng runt i stan, kollade tapeter och åt thaimat. Vi var hemma hos mig, färgade våra hår och kollade på massa kort. Sen drog vi oss upp mot Leila och fortsatte där med att kolla på ännu mer kort. Jag sov hos Leila och kom hem nu, för inte så länge sen! Sov ganska länge då, men Leila gick och jobbade! Haha! 
En dag fylld av skratt tillsammans med min älskling, kunde inte blivit bättre. Cajsa låg och horade (hÅrade) ner mina sjalar, Yrrol-filmen var ett hett diskussionsämne och vi tog riktigt heta bilder under vår hårfärgning! Enjoy them :P

Anledningen till att vi kollade tapeter var att Leila har köpt lägenhet. I MITT HUS!! :D Vi ska bli grannar. Lovely!

     


Slänger med ett på mammas älskling också :)



Ikväll ska Robin och jag äta julbord, ska bli så gott. Självklart på Berggrens, kan ju inte svika :P

Nu ska jag kanske ta tag i lite städning och hanlda lite! Men... vi hörs då! Puss då!


Kommentarer
Postat av: Leila

Åh vilket härligt inlägg :) Snygga vi är grannen :) & lilla Kisse som hora ner allt..:) Älskar dig. Syns på jobbet senare!

2008-12-02 @ 15:48:30
URL: http://leilei.blogg.se/
Postat av: kotten

FETTOT!!!! :D

2008-12-03 @ 17:15:03
URL: http://kottenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0