update

Det här med blogg glöms lätt bort när man är i trevligt sällskap!

Johanna och Erika kom hit dagen innan nyårsafton och Jenny dagen därpå!
Nyårsafton var mysig. Mat och mys och sedan utgång till Hugo! Bästa nyårsaftonen jag minns. Med finfint sällskap

Sen dess har vi bara umgåtts, spelat spel, kramats i soffan framför One Tree Hill och pratat pratat pratat! Erika åkte hem precis nyss, var och lämnade av henne vid tåget. Men Johanna och Jenny är kvar :)

Tänkte först man skulle dra en resumé av 2007, men vem orkar skriva. Och framförallt, vem orkar läsa! Dom som känner mig vet vad jag har gjort iaf :P Det enda jag kan säga är att jag hoppas 2008 blir ett bättre år! Det har varit mycket upp och ner det senaste året!

Nu ska jag åka till min farmor som fyller 85 år idag, grattis!
Jenny och Johanna ligger fortfarande och grisar, slöfockarna :P

Några bilder får det bli :)
Fanny, eftersom du inte kunde komma fick du ett kort tillägnat dig ;) Kan du gissa vilket? :P


       

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0