Ensamhet!

Kanns sa ensamt! Kotten har lamnat mig och jag grat vid bussen! Saknar henne sa mkt redan! Men nar jag kommer tillbaka till Alanya i slutet pa augusti ska vi vara Vİ igen :) Da hoppas jag Fanny kommer ner igen ocksa sa vi kan röja sönder The Doors annu en gang! Kan ju inte ga pa The Doors utan dig. Funkar icke! Sa HADİİİ!!!

Midsommar var nice! Jag at midsommarlunch pa Elite. Janssons, prinskorv, köttbullar, farskpotatis och sill! Jag var i hımlen :) Sen pa kvallen traffades vi alla tjejer hemma hos Jessie och at mat! Potatissallad bland annat! Mumma! Sen drog vi oss mot hamnen för att se kvartsfinalen. Turkiet-Kroatien! HELT SJUKT! Sa mycket folk ute, och alla blev tokiga nar Turkiet vann! Gigantiska turkiska flaggor, alla skrek! Och Johanna och jag skulle sjalvklart vara mitt i! Med en Turkietflagga i handen studsade jag runt :P Helnice! Sen spenderades resten av kvallen pa The Doors! Massa svensk musik, men vantade förgaves pa sma grodorna!

i alla fall, ikvall ska vi ut! Maste ta vara pa mina sista dagar nu! Pa fredag drar jag! Skönt! :) Semester fran Alanya kan behövas.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0