lista!

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? - Fy fan, i need cleareyes!
2. Hur mycket kontanter har du på dig? - Typ 7 lira.
3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? - Mahmut.
4. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? - Har inte sa manga att valja pa, min turktelefon ar inte direkt hightech :P.
5. Vad har du på dig på överkroppen just nu? - Turkietresor t-skirt.
6. Vad har du för märke på skorna du har på dig? -Oj, jag vet inte! Men dom luktar anusbananus.
7. Vad gjorde du vid midnatt? - Var pa Queens!
8. Vad står det på ditt senaste mottagna sms? - "Ja, jag vet inte. Vi far prata om det nar jag kommer. Blir dyrt att prata sahar. Kram.
9. Vilket uttryck använder du mest? - Yaa!
10. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? - Robin.
11. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? - den svarta hunden utanför transferbussen.
12. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? -cigaretter och alkohol.
13. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? - none
14. Din värsta fiende? - Engin :P
15. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? - Nan ang med himmel och shit.
16. Vad var det senaste du sa till någon? - Günayden! (hur det nu stavas)
17. Gillar du någon särskild extra mycket just nu? - Ja, Jessie! Kommer sakna!
18. Senaste låten du lyssnade på? - Oj, vet inte vilken som spelades innan det stangde igar.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja asså oftast så får man inget svar när man kommenterar lixom...haha



P.s d stavas Günaydin



Puss puss

2008-06-23 @ 10:59:47
URL: http://blekblondinsdagbok
Postat av: kotten

jag saknar dig så jag håller på att dö! varför ska jag vara hemma för? (enda bra med det är att det regnar :))

börjar jobba om en timma. första dagen på mer än 5 veckor. skönt att chefen har semester så att det bara är jag och mamma. då behöver man inte jobba ihjäl sig. puss puss puss

2008-06-23 @ 15:09:23
URL: http://kottenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hardu inga bilder att ladda upp så man kan få se hur du har det? =)

2008-06-23 @ 18:09:21
URL: http://emz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0