Sjuka kvallar!

Dom senaste kvallarna har vart sjuka! Det har hant sa javla mkt sa kan inte ens förklara allt! Sa galet! igar vet jag inte ens vad jag höll pa med, men var pa sjukt bra humör! Aven fast Sverige spelade apdalig fotboll och akte ur EM! Jag var anda nöjd! :D

Kul att dom stangt av vattnet i hela Alanya! 2 dagar utan vatten nu! Kanner mig inte ett dugg handikappad eller acklig! Nej da! Kanner mig frasch galet! Fan, vattnet komsikom!

i morgon ar det midsommar! Vet fortfarande inte vad planen ar! Jag vill ha farskpotatis, sill, graddfil och graslök! Fixar nan det? Hadiiii!
Mina fiskbullar ar snart slut! Robin lar fa ta med en extra vaska med fiskbullar och lingonsylt! Mumma!

Pa lördag ar jag ledig igen, har bytt flygplatsdag med ina sa jag ska fa vara ledig pa midsommar :D Hon ar snall hon! Nasta fredag ar det Kemer som galler for hela slanten! Och vet ni, det kanns faktiskt helt okej :) Rehab! Emelie ska pa rehab! :P

Pa lördag aker Kottis hem! Hon bokade biljett igar! Madde aker pa fredag och Fanny ocksa pa lördag! Alla bara drar! Johanna och Jenny blir alldeles sjalva snart!

Nehe, nu kom Mr E in pa kontoret sa man kanske ska göra nan nytta! Like?!

Herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0