låååångfredag

Ja, den här fredagen har varit lång. Och tråkig. Tills nu. Blev bjuden på påskmiddag till familjen Moini. Så nu håller vi på att fixa och trixa med det sista. Sen blir det goooood mat.
Hoppas på mys ikväll, känner inte för att gå utanför dörrn. Huvudet värker och jag är jätte trött. Blir väl så när man gråter en hel natt :/ Shit vad jobbigt det här är. Trodde det inte. Hade målat upp en drömbild som sprack. Fort.

Men jag överlever, jag kommer över det.
Jag ska ju snart åka, det kommer bli great :) Jag kommer må bra, jag kommer trivas, jag kommer älska mitt jobb, jag kommer träffa MASSOR nya roliga människor. Jag kommer leva det liv jag velat så länge! Varför har jag då en klump i magen? Nervositet bara? Jag tror det :) Jag hoppas det! DET KOMMER BLI SÅ!

Nu dom sista två veckorna innan jag åker ska jag bara njuta av mina vänner och ta mig tid till min familj.
Det börjar redan i morgon, för då ska jag på påsklunch hos mamma och pappa och sen till faster för att träffa nya kusinbarnet, Konrad! Och Irma såklart :) Hon har säkert blivit jättestor och pratar massa engelska! Sött.

Hade velat ha Johanna och Kottis hos mig i morgon. Blir förfest hos Emma med Singstar och trevligt sällskap. Dom flesta av mina älsklingar kommer vara där. Min lilla familj, Leila och Nanny såklart. Oså "syster" Emma. Min fina Emma!

Nu ska jag gå tillbaka till min andra familj och bara må bra. För det gör jag här. Jag mår bra!

Tack!

Kommentarer
Postat av: Leila

Naaw. tack finast. Vårt hem är alltid ditt hem.
Det vet du. Familjen trivs i ditt sällskap.
=)

2008-03-21 @ 23:14:59
URL: http://leilei.blogg.se
Postat av: kotten

jag ahde gärna varit hos dig nu. saknar dig!

2008-03-22 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0