pust, suck och stön!

-Jag mår fan skit asså.
Det är dom senaste dagarnas måtto. Johanna kommer aldrig mer ta mig på allvar, när jag verkligen verkligen mår skit. Nu har jag ju mått skit, men kanske inte så skit som jag skulle kunna må. Hmm, okej. Det där blev en aning invecklat. Men ni får ta mig som jag är :P

Vaknade för ett tag sen, på riktigt. Har varit vaken tidigare men tyckt synd om mig själv och lagt mig igen! Sova är underskattat!
Ikväll hoppas jag på lite mys med flickorna. Tårtbak kanske stod på schemat. Hmm, Emelie baka tårta. Nja :P Leila får nog stå för den biten. Jag tittar på, det har lixom blivit en vana när vi (mamma, pappa, barn) lagar mat. Nanny tittar på mig och utbrister; Men SÅ kan du ju inte skära, såhär gör man! Då ger jag upp :P Och tittar som sagt på istället. Jag har insett att jag suger på att laga mat, och då inte i ordets positiva bemärkelse. Höhö! (Där fick jag till det)

Och för att svara på Rebos kommentar: Nej, jag pratade inte om köttbullar innan, men jag brukar säga så. Istället för; på tal om något annat, eller på tal om ingenting. Tycker det låter roligare :P
Och jobbet är på Turkietresor, ett nystartat bolag. Finns i Norge också. Ja, så :)
Och, en sak till Rebo. Du undrade för länge sen vart jag fick tag på dom där horoskopen. Varsegod :D
http://www.yttermera.se/nyheter/horoskop/index.html

Nu ska jag väl göra nånting, typ ta en cigg och sen sätta mig här igen! YEY ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0