Tjata!

Jaja, folk tjatar. Johanna är värst. Men nu ska jag väl ta tag i min blogg igen då. Har faktiskt saknat den lite. Och nu när fler av mina vänner bloggar måste jag väl hålla tempot uppe :P
Orkar lixom inte dra allt som hänt den senaste tiden. Skulle bli så jobbigt då.

Den mesta tiden har spenderats med mina fina; Leila och Nanny! Mamma, pappa, barn!
Blivit ganska mkt utgång, Göteborgsbesök hos min Johanna och många kvällar hemma hos Leila och hennes underbara familj.

Annars går dagarna och jag gör ingenting. Det ändras nog snart. Kanske. Om jag väl bestämmer mig. För mina damer och herrar, Emelie har gått och fått jobb. Som reseledare, i Turkiet. Det ni ;)
Vad som får mig att fundera? Jag vet inte vart i Turkiet jag kommer. Är inte så sugen på Side eller Kemer. Jag vill till mitt kära Alanya. Eller, jag tror att Side och Kemer kan vara bra det också. Men jag är lite feg ju. Lite lite grann. Och jag vill ha lite trygghet. Vilket jag skulle få i Alanya för där kommer Johanna vara. Plus att jag är någorlunda hemma där. Åhh, jag vet inte! Vore ju jättekul, och oerhört nyttigt tror jag. Jag kan ju inte sitta här hela mitt liv. Nej, fy tusan!

Jaha, vet inte vad jag ska skriva riktigt. Nu ska jag åka till Shell och köpa cigg.
I morgon ska jag till Örebro simhall med storebror och lillebror Kumlin. Sen blir det Moa för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Leilosh

Mitt hem är alltid ditt hem=)
& Förresten, jag tycker vi leker mamma pappa barn rätt bra ihop:P
Puss Finast!

2008-03-05 @ 03:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0