Alanya AR mitt hem!

Jag mar sa bra i Alanya. Akte dit i mandags, var ut och pa tisdagen hade vi mote med EUROpeiska. Trist :P
Sen nar jag lamnde Alanya for Side var det med en dum magkansla. Jag gillar inte Side. Vill bara vara i Alanya. Men pa tisdag ska jag dit. Ýnte forever men iaf for 2 manader. Kanske sa lang tid sa jag tycker det ska bli skont att komma darifran! :P
Nu sitter jag pa kontoret, ska snart fa skjuts av Eser till stora vagen for att aka till Alanya igen! Jessie fyller ar i morgon sa ikvall ar det fest! Linn kommer fran Kemer ocksa! PARTY! Ni dar hemma skulle tycka om mina kollegor. Ý know it!
Fick besked idag om att Roger ringt Pegasus annu en gang. Men nu ville personen i fraga aka hem! Synd!
Vi far val se nar jag ringer Pegasus! Haha :P Nej da, jag ska inte hem! Jag har snart varit borta en manad, men det kanns som en vecka. Shit vad 6 manader kommer ga fort.

Mormor ringde mig idag, och farmor haromdagen. Saknar!
Saknar katterna ocksa, massor! Och Robin, som ar sjuk. Stackars plott!

Emma, Leila och Nanny! Ni glommer mig val inte??!!

Snart kommer Johanna. Jag langtar!

Kommentarer
Postat av: johanna

ja snart kommer jag :) jag är nervös! men jag ska krama sönder dig. det är nr 1 på min "to do" lista.

2008-05-02 @ 02:32:35
URL: http://yohama.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan Madde här.. kommer du ha transfer på fredag? jag ovh vivvi åker ju med turkietresor på fredag, vi landar 01.00 typ. Vi åker från arlanda.

2008-05-02 @ 14:17:48
Postat av: Lii

vad är pegasus? :D

2008-05-03 @ 21:40:31
URL: http://liibohlin.blogg.se
Postat av: //M

Hamnade här från rubriklistan, såg ordet Alanaya.. Jag älskar staden, vi åkerigen i september, fjärde året i rad.... Må så gott i solen!

//M

2008-05-06 @ 12:10:22
URL: http://livethosmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0