Hektiskt Alanyaliv!

Jag kommer nog sova i flera manader nar jag kommer hem till sverige, jag ar redan helt slut och har inte vart har alls lange. Men aven om man ar trott sa ar det ju sa forbannat trakigt att sitta hemma. Sa igar, nar jag var helt slut, sa gick jag anda ut. Drack ingenting, forutom det vi blev bjudna pa, och gick hem relativt tidigt. Halv 3 :P
Madde och Vivvi ar har, dom kom i fredags sa har hangt en hel del med dom. Var pa Aquaparken igar och lekte! Kul! Brande mig lite, forsta dagen i solen sen jag kom hit. Det behovdes.

Nu ar jag i Kemer igen, skont att komma hit och relaxa lite. Alanyalivet ar inte att leka med :P Btw bor jag ihop med en turkisk tjej nu. Pinar. Hon ar sot. Och ar ute efter en turistkille! Haha!

Nehe, nu ska jag tvatta mina fotter sen ska jag och Linn fa i oss lite mat. For ovanlighetens skull. Jag maste ner i hamnen och vaga mig!!

Pa fredag kommer Kotten! SNART SNART SNART!

Och om Johanna skulle kunna ta sig for att komma ocksa TACK! Sluta med ditt stockholmsliv och kom!

Hoppas det gar bra for min lilla Robin i skolan. Tanker pa dig!

Hade!

Kommentarer
Postat av: en

ja, och jag längtar massor! hm, ska nog kunna fixa lite grejer. funderar på att fara och handla nu, men jag är nog för slö för det. kramis, ses snart!

2008-05-14 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0