Transferblogg

Mina kollegor i Side tycker att jag ska skaffa en transferblogg. Anledningen? Jag far mardrömstransfer hela tiden. SAN javla otur. Men igar, da gýck det kanon! Bade departure och arrival. Det var bara tva fulla Norrköpýngsbor som undrade vart dom kunde hitta horhus och var dom kunde ha blöjsex. MOGET!
Výll ocksa papeka att det ÝNTE ar mitt fel att transferna kranglar!! Jag ar grym! Moahaha!

Igar kom Kotten. YEY! Fick dessvarre inte ha hennes flyg utan Nkpg flyget. Men traffade henne nu en kortis nar vi hade trafftider. Saknat henne! Ýkvall ska vi ut. Ska ta med mig Camilla ocksa som plötsligt och hastigt blev hitflyttad fran Kemer till Alanya av Vikinghus. Stackare, helt ensam!
Var utflyktsguide har kommit nu ocksa. Ina! Jattegullig tjej! Vilket gang vi kommer bli! Yey!

Nu maste jag ringa bokningen i Kemer sen ska jag hem och sova. 2 timmars sömn ar ingen hit!

Hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0