Korthårig!

Om en stund ska jag till frisören och klippa av mig min kaluffs. Det ska bli skönt! :)

Sitter hemma hos familjen Kumlin nu. Robin och jag har vart på Platen och kollat på lägenheten han är sugen på. Eller vi kollade inte på lägenheten, vi bara bokade in honom på visning. Dom trodde vi skulle bo tillsammans, konstigt :P

Iaf, så snöar det massor här. Massor! Det känns lite juligt. Jag längar till jul! För efter jul är det den 27:e! Och då åker Jessie och jag :D
Har inte bokat biljett hem än, ska göra det i morgon!

På tal om paprika så hittade Robin min kamera igår. Under bordet, där jag har letat massa gånger. Konstigt. Spökar det hos mig?

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

vad hände me på tal om köttbullar...? ha ha ha

2008-11-24 @ 14:17:22
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahah I know :D Så jävla bra! Nu surfar jag runt lite även om jag inte får, är jag sämst eller? Ska hämta min mobil som ligger under min kudde däruppe snart och slå en pling till dig! Typ om en halvtimme. Be ready :P

2008-11-26 @ 22:34:42
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0