Money

Igår hälsade Emma och jag på Conniiii. Saknar honom. Så kul att träffa honom ute i lördags också. Han är en himla go kille! Hoppas på att få träffa honom i Australien i höst, om jag kommer mig dit! :)

Idag har jag... sovit :P Har faktiskt vart på stan och tagit en fika med Näns, Emma och Peter också! Plus att jag ätit chokladpudding :D

Mitt liv är så jävla tråkigt. Tacka fan för att jag har min lägenhet. Vet inte vad jag skulle gjort om jag hade vart tvungen att bo hemma i flickrummet nu när jag kom hem! Hade aldrig klarat det!

Nu ska jag logga in på banken och se om jag fått några pengar. Om jag inte fått det måste jag skita fram 1100 tills fredag. Lycka till Emelie!

Dagens tankar går till Josefina, och Leila!

Hajj!

Kommentarer
Postat av: kotten

gillar idén om att skita fram pengar. det skulle vara nice

2008-12-01 @ 17:58:14
URL: http://kottenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0