Update

Fick precis stränga order om att skriva blogg. Så varför inte! Har ju ändå inget annat för mig. Sova? Vad är det? Det är något jag borde göra nu, för jag ska till tandläkaren tidigt i morgon...
Jag som aldrig varit rädd för tandläkare är lite rädd faktiskt. Kan det ha något att göra med den elaka tandläkaren i Turkiet kanske? Han som sprutade ÅTTA bedövningssprutor i min käft när han skulle slipa lite på min framtand? JAG TROR DET!

I förrgår, på morgonen, ringde min mamma. "Är det långt till Tranås? Hur lång tid tar det att åka dit?"
Mamsen hade hittat en jacka här i stan, som bara fanns i hennes storlek i Tranås. Så då tyckte hon att hennes snälla dotter skulle följa med. Sagt och gjort :) Blev en fin väska rikare och så fick jag en dag tillsammans med mamma! Hon är bra!

Igår satte jag mig i Clion och styrde mot Skänninge, eller inte direkt Skänninge men iaf på vägen dit :)
Jättekul att träffa Linda igen, och Leo har blivit SÅ stor. Tänker bara på bilar och traktorer. Undrar vem han fått det ifrån! :P
Vi pratade en bra stund, fikade och jag lekte mer än gärna med alla traktorer och fylhjulingar Leo prackade på mig!
På kvällen bjöds jag på potatismos och fiskpinnar hos Familjen Moini. Leila och jag kollade på Walk the line och Zozo. Jävla skit att filmen inte funkade i slutet. En aning beigt att ha sett en hel film men missa slutet! Men jag antar att det blev helt svart :P

Idag blev det en liten impulsresa in till Linköping med Leila, hon skulle köpa en skjorta hon lagt undan! Jag hatar att "shoppa" när man inte har några pengar. Då hittar man hur mycket som helst! Jag hade, utan problem, kunnat shoppat upp 10 000 idag. Jag skojar inte. Fan vad mycket fint det finns! Grattis till er som får lön om fem dagar! Inte lika mycket grattis till mig som inte har en aning när jag blir rik... Bitter? Jag? :P
Jag fick inte min sjal, och Leila fick inte sin skjorta! Rättvist!
Även denna kväll spenderades i soffan hos Leila. Kollade lite tv, och sen på film! Hon är för jävla bra den där tjejen alltså!
Saknar mina andra flickor. NÄÄÄÄÄNS? EMMMMMA?

Jag borde, inom snar framtid, verkligen sätta igång med jobbsökandet. Är inne på fiskarna nu! Pengar!!!
Sen då? Jo, Emelie funderar starkt på Australien. Nån som är sugen? ;)

Nehe, godnatt!




I love you <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är sugen på allt : )

2008-11-20 @ 04:08:40
URL: http://yohama.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Meeeen gud,8 jävla sprutor?!

2008-11-20 @ 11:12:54
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0