6 timmar sedan!

Ja, för 6 timmar sedan skrev jag blogg. Och vad har jag gjort sen dess? Ingenting tingeling. Eller jo egentligen massa, men inget kul :P Inte gått utanför lägenheten (än). Jag har städat ur alla mina lådor i mitt rum, kastat en massa skit. Insett att jag tappat bort mitt kontrakt och måste be om ett nytt samt packat ner typ alla mina kläder. Applåd? :P
När jag väl kommer igång är jag effektiv.

I morgon åker Orhan, Kanka, till Adana. Kommer sakna honom. Tur att jag haft honom när Hanne vart i Norge.
På tal om Hanne så kommer hon nästa vecka och ska sällskapa mig lite i Alanya innan hon drar vidare mot Istanbul och sökning av visum. Saknar henne, massor. Igår hade jag kunnat döda för att hon skulle vara här, ogravid, och vi skulle supa oss dyng på Dakapo för att sen fuldansa på Kaptan. Hade jag haft en pistol, hade jag dödat. Eller näe, kanske om det var en vattenpistol! :P

Jag ser SÅ fram emot morgondagen. Då ska jag simma med delfiner ju. Och dom som känner mig vet hur gärna och länge jag velat göra det. Tack Ayse och Hanne för världens bästa födelsedagspresent :D

Klockan är snart halv nio, vad ska jag göra? Gå och fönstershoppa? Inte för att jag inte är rik, det är jag. Fick min slutlön igår :D Mer för att det är så jävla dyrt här i Kemer. På onsdag ska jag dra in till Antalya och shoppa, sen blir det att shoppa lågpris i Alanya. Så bra när säsongen börjar ta slut, då är allt så billigt :)

Nehe, tjarå!

Kommentarer
Postat av: Vivvi=)

hehe shoppng är skitkul önskar att ja kunde komma till Alanya å köpa de där linnet som du och jag å madde kollade på å fick till billigt pris men men. Hoppas allt är bra med dig gumsan

2008-10-08 @ 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0