Aj!

Fick som en kniv i magen av saknad igår och den sitter fortfarande kvar. Fan i helvete vad jag saknar dom.
Och jag vet, med 100% säkerhet, att dom finns kvar för mig när jag kommer hem!


Mikaela Engzén. Min underbara vän.
Joline Engzén. Min lilla skruttunge!


Hade ett mycket givande samtal med min klockrena vän Leila igår. Hon säger så mycket bra saker. Vintern kommer bli tuff, råtuff. Men som jag sa igår; Har jag klarat att stappla omkring i 50 graders skuggvärme mellan 10-15 hotell och prata med jobbiga gäster, så kommer jag klara en vinter i Motala! Bara jag har dom jag bryr mig om, och dom som bryr sig om mig (på riktigt) så klarar jag mig. Och som Leila sa, jag har inget val!

Idag är jag ledig. Solen skiner och jag har legat vid poolen bra länge nu. Men nu är jag hungrig och ska göra soppa. Soppa har blivit min nya favorit. Kan man föräta sig på turkisk lins och kycklingsoppa? Svaret är nej och åter nej.

På tisdag ska jag simma med delfiner :D

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad jag saknar soppa..på turkiskt vis. med lavas och hela kittet.

2008-10-01 @ 18:05:16
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0