Rastlös!

Jag är rastlös, har insett att det är ganska tråkigt att vara ledig egentligen. Iaf när man är ensam och Kemer suger ballesnopp. Vet inte om jag ska dra till Alanya onsdag eller lördag. Just nu känns det som det blir onsdag, faktiskt! Några dagar ensam med Jessie innan mina kära kommer. Det låter som en bra idé. Men det betyder att jag snart måste börja packa. Puh! Hur ska detta gå?!

Inatt blev jag sittandes här länge. Klockan var 5 när jag kom i säng, och då stupade jag i säng. Vaknade för en timme sen, genomsvettig. För när jag gick och la mig igår hade jag tjocka byxor, tjock tröja och jock filt. Frös ju massor. Det var inte lika kallt när jag vaknade :P

Jag har äntligen fått min kära låt. Den är så jävla bra. Tack Yucel :D

Nu ska jag äta lite, sen kanske gå en sväng. Hoppar stranden idag också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0