Tjillivimpen!

Jag har bloggat massor idag! Hur ofta händer det? Men, det är ju kul. Eller nåt.
Idag kom jag på att jag måste ladda ner säsong 5 och 6 av One tree hill! Så jag har börjat, i morgon kommer jag kunna se dom första 6 avsnitten. Överlycklig eller vad? Man får faktiskt se ljust på vissa saker i livet, och one tree hill gör mig lycklig. Jag har även glott genom många, många avsnitt av Andra Avenyn sen jag kom hem!

Läste genom Flums blogg nyss och hittade ett klipp jag var tvungen att lägga in. Det kanske är så att nån läser min blogg men inte hennes som MÅSTE få se det här. Hahaha! Söt eller vad? :P





Har rökt en cigg sen jag kom hem från Leila klockan 23:30. Är jag sjuk?

På tal om rödlök, så tyckte både mamma och pappa om min nya tatuering. Kors i taket!
(Jag tror inte min pappa orkar bry sig längre, är det nu jag ska göra min fisk fort som attan?)

Kommentarer
Postat av: Bettan

men... det går ju inte att se filmklippet...

2008-10-30 @ 12:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0