Är det storm på storgatan? Håll i hatten då!

Just for your information, jag tror helt klart att det är storm ute. Det känns som min balkong kommer blåsa bort :S
Det är inte ens det minsta lilla angenämt att röka just nu! Det suger.

Idag var min Moa här. Det känns som vi alltid tar upp ett och samma ämne när vi ses. Sex :P Och, som alla vet, så är det ett ämne jag gärna diskuterar. Och med Moa är det alltid spännande, hennes kommentarer är alltid lika underhållande att lyssna på.

Jag saknar Leila, det är grymt tomt utan henne i huset. Har ju faktiskt vant mig vid att ha henne springandes här titt som tätt. Hoppas hon återvänder hem till mig i morgon. Då är det mysfaktor 10/10 som gäller.

Nemen hörrni, när ska jag skaffa mig en normal dygnsrytm? Jag blir så trött på mig själv.

Ahh, men puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0