Avesta

Befinner mig just nu i Avesta. Fanny och jag har varit på Kingen där vi träffade Madde och Vivvi. Nu ska vi försöka sova ett par timmar innan tåget går mot Arlanda 04:39.

Men, hörs om en vecka då. För lär inte lägga energi på bloggen när jag bara ska vara borta en vecka. Nu ska det njutas och umgås.
Hoppas verkligen Sadi fixar pengar så han kan komma från Izmir.
Hoppas Mustafa stannar i Alanya så jag får träffa honom.
Hoppas vi hamnar på ett hotell nära hamnen så vi kan känna oss fria :D

Glad alla hjärtans dag på er allihopa.

Och tack min fina älskade Leila för du tar hand om mina älskade så bebisar när jag är borta. Du är en ängel ♥

Hadi puss

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha så jäääävla kul nu!

2009-02-14 @ 02:04:42
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Ha så kuuuul!! & festa lite åt mig me fan ;)

2009-02-15 @ 17:58:01
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0