Hemma.

Jaha, då var man hemma igen! Jag vill inte. Jag känner mig egentligen mer hemma där än vad jag gör här.
Har iaf haft en super-vecka med Fän. Vi kanske inte direkt är utvilade men :P Kul har vi haft! Som vi säger, KANONKUL! :D
Tomt utan henne nu faktiskt. Jättekonstigt att sova alldeles ensam inatt. Eller ja, utan mänskligt sällskap iaf. Katterna har legat på mig hela natten. Mys :)

Blev en liten utgång igår, det var inte direkt planerat men jag var sugen så fick med mig Näns och Leila. Trevligt.
Somnade som en stock när jag kom hem!

Idag är väl planen att packa upp pch fixa här hemma. Lär väl fixa nån mat snart också, hungrig galet.

Lägger väl ut lite bilder sen kanske, när Fanny skickat dom till mig :)

Hadi hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Ja lägg upp bilder, bilder är alltid kul :D

2009-02-23 @ 18:22:48
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0