Mamma

Just saknar jag min mamma, hur mkt som helst. I morgon ska jag träffa henne, jag måste det! Abstinens!

Jag har förresten glömt att gratulera Jocke och Linda till deras lilla Linnea. Nån dag SNART, ska jag dit och kika på henne. Spännande :)

2 dagar kvar tills Apo ankommer till Stockholm, Arlanda. Mycket spännande saker som händer nu! Jag är så glad för älsklings-Jessies skull! ♥ Apo är en kanonkille, som kommer klara sig jättebra här!
Tur att iaf hon hittade en bra kille, till skillnad mot andra av mina "vänner"!

Utgång med Mus på lördag då kanske. Tåls att tänka på!
Sen hade det tydligen planerats att jag skulle komma till Avesta och Falun, har inte jag något att säga till om? ;)
Jag kommer, trust me :)

HassanHanCan HassanSan, är det blivande namnet på min svurk! Höhöhöh! :P

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nej du har inget att säga till om. det är bara att sätta sig på tåget du! :D

2009-02-26 @ 03:27:19
URL: http://fmattsson.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Are u pregnent? ;)

2009-03-03 @ 13:08:44
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0