Skratt

Om skratt förlänger livet så är jag fan odödlig nu! Herregud! Haha! En gammal vän, numera boende i Finland, får mig verkligen att skratta. Och idag tog han priset! Haha! Kan fortfarande inte sluta skratta! Tur att människor bjuder på sig själva. Tack :)

Dagen har spenderats först tillsammans med Mickis och Joline hemma hos Mickis. Hon hade fått för sig att baka värsta komplicerade grejjen! Hon är alltför söt. Hon lyckades... okej :P Gosade massor med min lilla favorit-tjej också. Hon och jag kollade på Landet för längesedan tillsammans. Inser nu hur jävla mycket jag saknar dom två. Älskar er ♥





På vägen hem plockade jag upp Näns och vi åkte hem till mig. Har suttit och glott tv och bara allmänt slappat. Sen hon gick har jag spelat lite betapet och glott ännu mer. Typ vad mitt liv går ut på = glo! Himla trevligt... eller inte.

Nu, sängdags med en bok. I morgon MÅSTE jag träffa mams, annars kommer jag gå sönder.

Jag saknar Kenan.

Bye.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha nädå jag e skitstabil psykiskt.

Men lina visade ju så fint att me en påse så duger hans kropp rätt bra.

Så han e väl bara halvful lixom. haha



Du får jätte gärna tränga dig ner bredvid mig på t-banan! <3

2009-02-27 @ 02:31:12
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

HA ha då får du ta zlatan utan påse och jag med.

Eller så tar du honom o jag nöjer mig med ronaldo!

2009-02-27 @ 02:43:05
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: mickis

vi älskar dig med vettu=)

2009-02-27 @ 11:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0