Tjolahopps.

Igår var en dag som det hände ganska mkt på. Åkte med Moas säng till Nydalen, hämtade "ny" säng i Borensberg, körde saker härifrån till Robin. Aa, typ :P
Vaknade iaf tidigt igår, och somnade redan tio. Skönt!

Idag gick jag upp halv nio. Har jag fått en bra dygnsrytm? :D
Fast, så tänkte jag efter. Det är ju inte så bra för mig att få en normal dygnsrytm NU. Jag ska ju definitivt inte ha det i Alanya lixom. Tror jag får bryta min dygnsrytm redan nu :P
Iaf så har jag vart och solat med Bettan :)

Alla mina vänner är sjuka. Emma, Leila OCH Näns. Och då vill ju inte jag träffa dom, för jag ska INTE bli sjuk innan jag åker. 2 dagar kvar! YEY! Ser så mkt fram emot det :D Fän och Emelie på Robin Hood! ♥
Iaf så har jag lånat en väska av Leila. En liiiten väska. Ska provpacka idag och se om jag får ner allt, men om jag ska vara ärlig tror jag bara det är en optimistisk tanke :P Men, det är iaf värt ett försök.

Nu ska jag röja lite under mitt bord. Japp japp!

Hadi bye

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: okej men de e skönt att ni vet de :) ha en trevlig resa.. :)

2009-02-11 @ 10:59:24
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0