Dagarna gar!

Japp, dagarna gar och det ar faktiskt snart dags för hemresa! Eller pa onsdag kommer jag hem, sa nu vet alla det ;)

İ torsdags fyllde Gökhan, da var det fest. Jag har nu insett att jag tal tequila lika daligt som Johanna sa jag ska halla mig borta fran dom :P Men tarta pa fyllan satt javligt fint! Hamnade pa efterfest hos Justin och min nya van fran Kiruna. Jag somnade ganska fort :P Efterfest ar inte riiiiktigt min grej! Haha!

Kenan och Agit ar i Dim Çay och fiskar sa jag har blivit hembjuden till Kenan ikvall pa middag innehallande fisk! Men halla? Jag ater inte fisk... Han skulle göra nat annat at mig sa han :)

Men puss da, nu ska jag duscha!

Det askar och regnar har. Festligt :P İnte! hehe

Kommentarer
Postat av: ina

Men prova sambucca då! Det brukar bli kanon!

2009-01-11 @ 16:40:34
Postat av: Bettsky

Fika på torsdag?

2009-01-14 @ 11:37:54
Postat av: Sofiya

Haha va du på fest hos Justin & Emma? ja känner oxo emma :P haha världen är liten..



Haha sorry att ja bara attakerar med mina kommentarer...

2009-01-24 @ 23:43:03
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0