Lite uppd.

Har inte riktigt orkat skriva. Varit jobbiga sista dagar med en sjuk smilla. Mycket letande efter ny flygbiljett hem! İgar spenderades dagen med angest angest och ater angest! Skulle jag aka idag eller inte. Jag och Robin bestamde tillsammans att jag skulle stanna atminstonde till fredag. İdag har mamma och pappa varit med bebis hos veterinaren, och hon ar mycket battre! Sa jag kommer antagligen inte lagga 3000 spann pa en flygbiljett hem 5 dagar innan planerad hemresa! Sa nu vet ni det!

İkvall ska vi fixa lite fest har hemma och sen ga ut! Jag har iofs vart ute typ varje kvall med Kenan och Numan :P Men anda! Ikvall ska Jessie ocksa ut :D

İgar halsade jag pa hos Kenans familj. Sa mysigt. Fick en ny basta kompıs, hans brorsdotter pa 2,5 ar :D

Nu ar det böneutrop! Att man inte kan tröttna pa det alltsa!

Hejda!

Kommentarer
Postat av: lina

åh, jag är avis.

skulle också vilja vara nånstans långt hemifrån.



skönt att din bäbis mår bättre!

2009-01-07 @ 18:04:40
URL: http://dalimania.blogg.se/
Postat av: ina

Nu ska jag snart åka:)

Bara två mnd o lite till så e jag på väg. Kommer du hit innan jag åker?



Hälsa till alla från mig. Spec. Jessie o Apo!

E gökhan där forresten?



Kramis!

2009-01-08 @ 14:48:28
Postat av: Bettsky

Hallojj! Vad skönt att du har de bra och att kissen mår bättre! När kommer du hem så man får träffa dig egentligen?!

Puss o kram

2009-01-10 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0