Okej, jag ger mig!

Jag ger mig. Jag ska ge er lite uppdatering. Inte mycket, lite bara!

Jag trivs helt ok med att vara hemma, det känns till och med bra. Det är en väldigt konstig känsla för mig. Att trivas med att vara hemma! Men, så är iaf fallet nu. En stor del i detta ligger nog i att jag har min fantastiskt fina vän i trappuppgången brevid! Så skönt att bara kunna gå över dit när jag vill, eller att hon dyker upp här hela tiden! I love it!

Iaf, planen är att stanna inom Sveriges gränser nu ett tag. Ska skaffa mig ett jobb, MÅSTE skaffa mig ett jobb.
Fanny och jag har en plan för framtiden. En jävligt bra plan. Mer än jävligt bra till och med! Det gör mig glad. Och peppad!
Känns skönt att ha något att se fram emot, något jag velat sen jag var 12-13 år gammal! Finally någon som vill göra det med mig! Tack Fanny för att du ställer upp ;)

Sen jag kom hem har det blivit mycket innesittande. Har verkligen inget sug till att gå ut och festa eller nånting. Hoppas det håller sig så, då kommer jag spara pengar. Vilket jag MÅSTE nu ett år framöver! Wish me luck! :)

I morgon ska jag till Örebro med min familj, ska på Hjalmars Revy! Himla trevligt. Det enda negativa är att Lillasyster (Emma) kommer hem från Norge i morgon, och jag har inte träffat henne på en månad. Men, jag ska träffa henne på söndag :)

Nehe, om man skulle krypa till kojs. Måste upp vid nio, för då börjar skidorna! :P

Jag har en väldigt intressant konversation med Fatih på msn. Han är rolig!

Emelie. säger:

Do you like animals?


Beauty is not in the face; Beauty is a light in the heart <<mfö>> säger:

yes i like you


Emelie. säger:

Hahahaha

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha hah ahaha do you like animals?

yes i like you hahahhahahahhahahha

2009-01-24 @ 17:06:53
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Hmmm,OKEII DÅ!

2009-01-25 @ 16:20:58
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ska vi hoppa jämnfota hand i hand nu?

2009-01-25 @ 17:06:15
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0