Storstäd och flytt!

Nu i helgen flyttar Robin till sin lägenhet på Storgatan. När han flyttade från vår förra lägenhet packade han ner ALLT i olika lådor och bara in med allt i mina förråd. Så gårdagen spenderades med att gå genom alla lådor... Kastade en hel del. Det känns alltid bra :D Nu har jag koll på vad jag har för grejjer i mina förråd! :)

I torsdags åkte jag till IKEA med flickorna. Planen var att köpa förvaringsgrejjer till min garberob för jag hade fått nog av hur den såg ut. ALLT jag ville ha var slut. Jag var sur! Men det slutade iaf med att jag fick med mig bra saker hem och jag älskar min nya garderob. Jag kan gå in i den och få tag i mina kläder utan att behöva en pall! Jag är nöjd :D Tror också att Röda Korset blir glada när jag lämnat allt jag rensat ut, blev en hel del kan jag lova.

Snart kommer mams och paps hit, ska få upp tavlor och hyllor!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Klart canim, du får äta middag med oss när du vill:)

2009-01-31 @ 16:00:36
Postat av: johanna

det var jag som sa det där men det fattade du väl :P

2009-01-31 @ 16:02:01
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0