Where the hell is OTH?!

Vad hålls dom med? Var är veckans avsnitt av OTH? Och 90210?
Nee, jag blir ledsen! Kom igen nu folket i Usa, för guds skull :P

Fick iaf se ett nytt avsnitt av Andra Avenyn igår, men jag är ändå ledsen. Förut kom det ut TRE nya avsnitt varje söndag. Men för att göra mina söndagar ännu tråkigare än vad dom redan är så ändrade dom på det självklart och lägger ut ETT avsnitt i veckan... på tisdagar!

Iaf, så kommer Robin snart hit och då får jag (äntligen) fortsätta kolla på mitt älskade Supernatural! ♥


Okej, jag är en Serienörd :D

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Queens garden är bäst!!

Nu när du frågar kommer jag inte ihåg vad den låten heter =/ har den på skiva.. ska leta fram skivan så säger ja namnet på låten till dig sen..

2009-01-28 @ 17:18:02
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0